Προδημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό» με επιδότηση 5.000€ σε καταστήματα λιανικής, για τεχνολογικό εξοπλισμό και δημιουργία e-shop!

Προδημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό» με επιδότηση 5.000€ σε καταστήματα λιανικής, για τεχνολογικό εξοπλισμό και δημιουργία e-shop!

Προδημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό» που πρόκειται να προκηρυχθεί εντός του Ιανουαρίου και έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορονοϊού.

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και θα αφορά αποκλειστικά στο λιανεμπόριο, καθώς οι υπηρεσίες καλύπτονται από υφιστάμενη δράση. Η Δράση απευθύνεται σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Με το νέο πρόγραμμα, το μέγιστο ποσό επιχορήγησης μιας λιανεμπορικής επιχείρησης, για όλη τη δαπάνη θα φτάνει μέχρι τα 5.000 ευρώ και το συνολικό κονδύλι που θα διατεθεί γι’ αυτή τη δράση θα είναι 80 εκατ. ευρώ, με δυνατότητα να αυξηθεί μελλοντικά.

Οι περιορισμοί στην λειτουργία των πολύ Μικρών, Μικρών και Μεσαίων (ΜμΕ) επιχειρήσεων της χώρας, που έχουν επιβληθεί, με στόχο την αντιμετώπιση της έξαρσης της νόσου COVID- 19, δημιουργούν ακόμα και για τις υγιείς επιχειρήσεις, συνθήκες, που ενέχουν κινδύνους για τη βιωσιμότητα τους. Υπο αυτές τις συνθήκες, το πρόγραμμα στοχεύει:

  1. Στη στήριξη της λειτουργίας των ΜμΕ επιχειρήσεων υπό το καθεστώς της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19)
  2. Στην ενίσχυση του βαθμού ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και του ψηφιακού μετασχηματισμού τους
  3. Στην αποφυγή του συνωστισμού στους εσωτερικούς τους χώρους των καταστημάτων

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 18η Μαρτίου 2020.

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

 

Για τη χρηματοδότηση από την Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)
  • Φωτογραφίες του Φυσικού Καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.
  • Είδος ενίσχυσης
  • Επιχορήγηση / Επιδότηση
  • Περιοχή εφαρμογής

 

Οι επιλέξιμες δαπάνες της Δράσης εντάσσονται σε δύο (2) ευρύτερες κατηγορίες, ήτοι Εξοπλισμός Πληροφορικής και Λογισμικό, και έχουν ως ακολούθως:

  • Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS).
  • Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop).
  • Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός Δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.).
  • Ανάπτυξη/αναβάθμιση ιστοσελίδας (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version).
  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα συνοδεύεται από τα εξής λογισμικά: παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών).
  • Φιλοξενία (hosting)
  • Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

Η Fast Solutions, μέσω της πλήρους γκάμας υπηρεσιών που παρέχει, αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία της προετοιμασίας του φακέλου, για την υποβολή της αίτησης, καθώς και την εξολοκλήρου κατασκευή και συντήρηση του eshop. Ένας ολοκληρωμένος και σωστός φάκελος, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την θετική αξιολόγηση και την εκταμίευση των χρημάτων. Οι συμβουλοι μας, καλούνται να εξετάσουν ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια και να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες μελέτες, προκειμένου ο φάκελος να πληροί όλες τις προϋποθέσεις έγκρισης και να αποφευχθούν σφάλματα που ενδεχομένως να προέκυπταν απο έναν μη επαγγελματία.

Παράλληλα, προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες για τη δημιουργία και συντήρηση λειτουργικών ιστοσελίδων και eshops που περιλαμβάνουν:

  • Μοντέρνο σχεδιασμό
  • Μεγάλες ταχύτητες και απόδοση
  • Διαλειτουργικότητα σε όλες τις συσκευές (smartphone, tablet κ.α)
  • SEO Friendly, για υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
  • Εξατομικευμένες λειτουργίες, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη
  • Ταχύτατη υποστήριξη και επίλυση προβλημάτων
  • Συνδεσιμότητα με Social Media, Google Analytics, Google My Business κ.α, για την παρακολούθηση της απήχησης της ιστοσελίδας
  • Υπηρεσίες web marketing, για την αποστολή newsletters και τη διεξαγωγή προωθητικών καμπανιών
  • Ανέβασμα, καταγραφή, καθώς και σύνταξη των περιγραφών των προϊόντων, για εσάς
  • Δυνατότητα περαιτέρω συνεργασίας, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες σας.

Επομένως, δεν έχετε να ανησυχείτε για τίποτα, καθώς στη Fast Solutions παρακολουθούμε όλη τη διαδικασία απο το Α μέχρι το Ω, λύνοντας σας τα χέρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: